Voelt het alsof je voortdurend bezig bent met je zaak.

Ook na een drukke werkdag?

Je wil structuur, meer zichtbaarheid, én tijd overhouden.

Maar de ideeën blijven hangen in je hoofd,

of je komt gewoon nooit aan uitvoeren toe. 

That's where i come in.

Als jouw rechterhand, je business buddy, jouw VA.

Op een manier die helemaal bij jouw stijl past.

 

 

 


Tijdrovers noem ik ze, je herkent ze zeker en vast.

Het zijn van die taken die al jouw vrije tijd opslorpen, jou het gevoel geven dat je eigenlijk nooit gedaan hebt.

Tijdrovers geven je frustraties en wie weet zelfs wat stress. 

Herken je deze?

  1. Je dagen zijn overvol, je agenda barst uit zijn voegen en het lijkt alsof jouw weken alleen maar drukker worden.
  2. Klanten vragen continu jouw aandacht, en de  administratie stapelt zich op.
  3. Die belangrijke klant opvolgen zou NU moeten gebeuren, maar je kinderen willen ook  aandacht.
  4. Het bijhouden van je sociale media, foto’s posten, filmpjes maken…al die klusjes verdwijnen naar de achtergrond.                                                      Maar zouden eigenlijk consistent moeten gebeuren. En af en toe doe je het dan toch, iets posten in het wilde weg.
  5. Soms ben je moe of heb je minder inspiratie,  maar nog steeds kun je gewoon geen neen zeggen tegen die ene klant en zo loopt je werkdag ook nog eens uit…  

Want jij bent in hart en nieren die expert die vol passie in de zaak staat. 

 

Dame poserend op een stoel in het water.

 Zie je wel dat het herkenbaar was.

 

Maar wat als je een deel van die druk kon loslaten?

Als je een extra rechterhand zou hebben die jouw ondernemersreis compleet zou veranderen,     met hulp of ondersteuning van op afstand,

net zoveel als jij nodig hebt.  

Niet meer of niet minder.

Geef jezelf de ruimte om te doen waar je écht goed in bent, en laat die tijdrovende taken aan iemand anders over.
Een betrouwbare steunpilaar op de achtergrond. Want inderdaad…. 
Jouw tijd is kostbaar, maak er optimaal gebruik van!

Leer slim te werken ipv mega hard!

 


Systemen en structuur start in de basis.

Als ex-hairstylist en creatieve VA herken ik de dagelijkse chaos in een beautyonderneming vaak heel snel. Tussen kleurformules of gelaatsbehandelingen, enkele last minit afspraken en de sociale media die je al dagen niet meer hebt aangeraakt, is structuur soms ver te zoeken. 

Ik ondersteun salonhouders met systemen, structuur en zichtbaarheid  zodat jij weer grip  en overzicht krijgt in je salon,  én tijd overhoudt voor wat je het liefst doet; klanten verwennen.. 

 

Voor wie is zo'n buddy bedoeld?

  • Als je al even voelt dat het tijd is voor structuur.
  • Als je vind dat je alles door elkaar doet, van alles een beetje, maar niks écht goed zoals het moet.
  • Als je niet meer alles alleen wil doen, maar toch nog geen (of extra) personeel nodig hebt.
  • Als je een top salon hebt, maar vastloopt op al die bijkomende taken, die er na je werkdag nog door moeten. Want je bent moe.
  • Als je openstaat voor hulp en verandering, maar wél iemand wil die jouw sector begrijpt zoals jijzelf.
  • Als je wil groeien zonder nog harder of méér te werken. Want weet je...dat kan wél, ook al denk je van niet.

 

 

Ben jij zo iemand? Dan is het tijd om van die chaos en onzekerheid naar controle te gaan.

Met een business buddy die snapt wat het is om met je handen in het haar te zitten. Jouw haar deze keer. 

  • We starten met een salonscan om je zaak in beeld te brengen.
  • Vergroten de zichtbaarheid al dan niet via een fotoshoot dan wel via heldere en concrete plannen die we samen opstellen.
  • Samen brengen we jouw hele business in kaart, door alle taken die je doet in een plan te gieten dmv de SOM 7strategie. Ik kom zelf naar je toe om dit samen te doen.
  • Nu de fundering helder is, kijken we waar we kunnen automatiseren of uit handen geven. 
  • Geen hoge personeelskosten, geen lange contracten, zelfs geen groot aantal uren. 
  • Een VA, werkt al voor jou vanaf een paar uurtjes per week of maand. Helemaal op maat samengesteld volgens jouw wensen.

 

 

Hoe bezorgt een Virtuele Assistent jou een gevoel van opluchting?

Als ondernemer draag je vaak de volledige wereld op je schouders. Van administratie tot klantenservice, van marketing tot planning,  je agenda raakt overvol en het voelt soms alsof er te weinig uren in een dag zijn. Maar wat gebeurt er als je een taak durft over te geven aan een Persoonlijke Virtuele Assistent ?
Het antwoord is simpel: opluchting. Het moment dat je een taak loslaat en overhandigt aan een VA, voel je een last van je schouders glijden. Je krijgt niet alleen meer tijd vrij om je te richten op wat écht belangrijk is, zoals het laten groeien van je bedrijf of het versterken van je visie, maar je ervaart ook mentale ruimte. De constante stress van een volle to-dolijst vermindert, en je voelt je lichter en gefocust. Daarnaast geeft het vertrouwen in een professionele VA je zekerheid dat taken correct en efficiënt worden uitgevoerd. Het is een investering in jezelf én je onderneming. Taken uitbesteden is niet alleen praktisch, maar ook een stap richting een gezondere  work-life balans als ondernemer. En zefs helemaal niet zo duur.

De meerwaarde van een Fotograaf & VA onder jouw arm.

1. Specialisatie in de Schoonheidsindustrie is wat ik deed:

Ik begrijpt de specifieke behoeften en uitdagingen van kappers en schoonheidssalons, want ik stond 20 jaar in jouw schoenen. Dit betekent dat ik niet alleen foto's maakt, maar ook beelden creëer die jouw merkidentiteit versterken.

 

2. Combinatie van Vaardigheden: Als VA kan ik je helpen met administratieve taken, marketingstrategieën en sociale media, terwijl ik als fotograaf visueel aantrekkelijke content lever en mijn ervaring in de beautywereld zorgt dat ik jouw visie snel aanvoel. Hiermee kan ik voor jou een waardevolle partner te zijn. Je krijgt niet alleen mooie foto's maar ook een plan om ze slim in te zetten.

 

3. Professionele Fotografie: Kwalitatieve foto's zijn cruciaal voor het aantrekken van klanten. Je kunt laten zien hoe je met jouw salon de schoonheid van je werk vastlegt, wat kan leiden tot meer klanten en een betere online aanwezigheid. Alles in combinatie met je huisstijl.

 

4. Persoonlijke Aanpak: Je biedt een gepersonaliseerd beeld van jouw salon dat is afgestemd op de unieke stijl en behoeften van jouw klanten. Dit kan hen helpen om je te onderscheiden van de concurrentie.

 

5. Contentcreatie voor Sociale Media: Met mijn expertise in zowel fotografie als digitale ondersteuning, kan ik je helpen bij het creëren van een consistente en aantrekkelijke uitstraling op sociale media, wat essentieel is voor het aantrekken van nieuwe klanten.

 

6. Tijdswinst: Door je administratieve lasten te verlichten en je te voorzien van professionele foto's, geef je jezelf meer tijd om te concentreren op jouw klanten en je core business.

 

7. Verhoogde Zichtbaarheid: Graag help ik je bij het optimaliseren van je online zichtbaarheid. Met een contentcalender, een plan en duidelijke teksten die de aandacht trekken.

8. Netwerk en Verbindingen: Als VA en fotograaf heb ik een ruim netwerk van andere professionals in de branche, wat kan leiden tot samenwerkingsmogelijkheden en cross-promotie.

Wat is het verschil tussen een virtueel assistent en een visueel assistent?

Het verschil zit hem in hun focus en taken. Bij sterker met twee, geniet je van beide. Zowel het visuele komt sterk naar voor door middel van de foto's die we maken, en het virtuele sluit daarbij aan dmv de ondersteuning die ik je kan bieden in je online marketing, emailafhandeling en content creator.



Ai foto van een virtueel assistente en een  chatbox

Laat me even uitleggen wat “Sterker met twee” voor jou kan betekenen.

 

Heel kort samengevat is het mijn bedoeling om jou als hardwerkende ondernemer op een persoonlijke manier als Virtual Assistent én fotograaf op afstand te ondersteunen

met allerlei taken waar jij een hekel aan hebt. Voor zo lang als jij nodig hebt.

Ik ben geen chatbox maar een persoon die een breed scala aan taken kan overnemen met betrekking tot jouw bedrijf.

Het gaat over ondersteuning die digitaal, en vanop afstand gedaan kan worden,

dus geen hulpje op de werkvloer. Vandaar de benaming virtual.

Met de gratis salonscan en de Love to grow 1 op 1 training kom je al een heel eind als het over inzichten gaat.

 

 

Binnen een week kun jij een VA inschakelen, die in een mum van tijd de taken klaart,  waar jij soms úren over doet.

Veelgestelde vragen

Waarom een VA inschakelen?

In grote bedrijven is het heel normaal dat ieder een eigen afdeling heeft en dat taken verdeeld worden. Bij heel wat KMO's worden de meeste taken door eenzelfde persoon gedaan. Waardoor een gevoel van tijd tekort hebben overheerst. Je staat op het randje van uitgeblust te zijn.  Dat is het moment om een VA te overwegen. 

Ik werk volledig op zelfstandige basis, om je te ondersteunen in diverse taken. Deze overleggen we uiteraard altijd vooraf. 

Is het alleen de administratie waarin ik ondersteund kan worden?

Neen. Dikwijls is dat het eerste waar je aan denkt. Maar er zijn naast de administratie nog diverse tijdrovende klusjes om je business up to date te houden, die je als ondernemer graag uit handen zou geven. 
Bij mijn diensten vind je de mogelijkheden die ik te bieden heb.

Door samen de Love to grow training te doen krijg je een helder beeld wat al deze taken zijn. Mooi in een structuur op 1 blad samengevat. 

Super overzichtelijk!

Hoeveel uur per week of per maand werkt de VA voor mij?

Het inschakelen van een Virtual Assistant (VA) biedt tal van voordelen, waaronder flexibiliteit. Je zit niet vast aan lange contracten en kunt al starten vanaf slechts 2 uurtjes per maand. Bovendien is het volledig maandelijks opzegbaar. Dit maakt het een toegankelijke en efficiënte oplossing voor iedereen die extra ondersteuning nodig heeft zonder zich te binden aan langdurige verplichtingen. Ideaal voor zelfstandigen, kleine ondernemingen of drukbezette professionals!

Ook is instappakket van 1 maand is mogelijk. (zie diensten)

Dankzij “Sterker met twee” heb ik meer tijd kunnen besteden aan mijn klanten en minder aan administratieve taken. Had ik dit geweten, ik had het veel vroeger gedaan. Ik ben een kapper, geen bureaumens. Ik heb het geduld niet om die randtaken te doen. Maar Christel nam deze met gemak van me over. Top! “

Fien vdm

Start met de gratis salonscan, en ga over op de 1 op 1 business training voor amper €29

Sterker met twee, christel

"Love to Grow"is een Persoonlijke 1-op-1 Businesstraining

 

Krijg waardevolle inzichten, heldere structuur en een frisse kijk op de groei van jouw salon.

 



Ontdek HIER onze superaanbieding

als kennismaking.

Sterker met twee. Lorenzo.

 Jouw snelle check-up waarmee je ontdekt waar je kansen laat liggen.

 

Hiermee kun je alvast de eerste stappen zetten naar meer structuur en zichtbaarheid in je salon.

 


Happy Business, Happy Clients

Sterker met twee is opgericht met één helder doel:

Jouw zichtbaarheid vergroten. Door mijn eigen kennis en ervaringen in de beautysector te delen met kappers en schoonheidsspeciallisten.

Waarom specifiek deze groep? Omdat ik een diepe connectie voel met deze creatieve branche en een passie heb voor het ondersteunen van gepassioneerde ondernemers die willen doorstoten, maar soms tijd tekort komen.
Door samen te werken en inzichten te delen, help ik jou sterker te staan als ondernemer, zodat je niet alleen je business kunt laten groeien, maar ook langdurige tevredenheid bij je klanten kunt creëren.

En no more stress bij jezelf voelt. Succes begint bij samenwerken. Geenenkele grote ondernemer deed alles alleen, dus samen maken we jouw dromen werkelijkheid. Vandaar, “sterker met twee.

Adres

forum 5
 8870 Izegem België

Telefoon

Volgen